det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig

jag har tråkigt och äter en ostmacka, om ni ville veta.

Hur gammalt är ditt äldsta hångel? - 91a
Hur många har du varit riktigt kär i? - 2
Vad tycker du om kärlek? - komplicerat
Har du flaschat/ strippat någongång? - haha nej, inte med vilje
När kramde du någon sist? - annika igår tror jag
Saknar du någon speciell person? - kanske
Har du svårt för att bli kär? - kan man säga
När kysste/hånglade du med någon senast? - Igår
ångar du det? - nej
När fick du senast en komplimang? - igårkväll
Har du varit medvetslös? - nope
Hånglat men någon riktigt ful? - ja men jag ångrar inte det
Hånglat med mer än 3 pers på en kväll? - tyvärr...
Gjort något riktigt dumt? - tror jag säkert
Gjort något du verkligen ångrar? - ja, det har jag
Vilka kläder sover du i? - stor tröja & troser
Vad hatar du verkligen? - kalopps
Varit kär? - ja.
Är du ensam nu? -  yes, dötrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0