FAIL


Bostahusen, ett måste på sommaren.
Det blev inget äventyr idag för min del, det blev fönstershopping.
Jag och Nathalie orkade verkligen inte vänta på tåget som skulle ta oss till Båstad så vi sprang till bussen istället. Bussen tog oss sedan till väla, ett shoppingcenter i helsingborg, där vi sedan satte och på en bänk och fikade. Vi tittade lite i affärerna och jag pekade ut allt jag vill ha i födelsedagspresent. Jag fyller ju trots allt år om en vecka!
Nu har jag precis kommit hem, lagom trött och lagom pepp på att ta mig en joggingtur. Jag överraskar till och med mig själv, galet. Men tror inte jag hinner med det idag faktiskt, ska till Borstahusen ikväll och sova i husvagnen, blir kanske lite studsmatta istället..
Nej nu ska jag äta och sedan hoppa in i duschen.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: alexandra [allysandra.blogg.se] salomonsson

svar jadå, jag bor i stockholm, bäst:)!

kram

2010-08-05 @ 17:07:30
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0