Man ska ha husvagn

Natten i husvagnen blev riktigt mysig och det är där jag mår som bäst om jag ska vara ärlig. Framförallt när jag har så fint sällskap.
Imorse åkte jag och Nathalie in till Landskrona för att leta efter en telia buktik men hittade tyvärr ingen så vi gick och tittade i lite affärer och sånt istället, hur mysigt som helst!
På h&m tror jag att jag provade ungefär 20 plagg och hade det allmänt roligt. I det omklädningsrummet kom jag fram till att det finns alldeles för mycket fina kläder och att jag har alldeles för lite pengar.. Det suger.
Efter det satte vi oss iallafall och åt en pizza på Rhodos och åkte sedan hem mot Svalöv.
När jag kom hem åkte jag och min bror, Hugo, och handlade mat inför kvällen och sedan hem för att tillaga den. Blev mycket gott om jag får säga det själv!
Nu ska jag iallafall vara en bra storasyster och spela tv-spel med honom.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0