SWEET SIXTEEN


Inte igår direkt...
Nu är jag sexton, äntligen!
Inte för att det är någon speciell ålder men det är skönt att inte känna sig så liten längre.
Min dag började iallafall med att mamma och pappa kom in och väckte mig vid halv sex genom att sjung födelsedagssången. Det är lika mysigt varje gång, helt sjukt! Därefter fick jag öppna mina presenter och de var vekligen superbra, allting jag verkligen behövde fanns där. En extern hårddisk, kamerasladd och ipod-laddare, har glömt ar jag lagt orginalen... Lite pengar och en film från min kära bror. Och det var faktiskt inte vilken film som helst, det var the holiday! UNDERBART!
Nu kommer snart nathalie så ska vi baka lite och sånt. Myspys!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0