vi två, 10 år

Jag tog mig friheten att ändra titeln på Håkan Hellströms låt och gjorde det istället till en Ellen och Saga historia.
Det känns ganska sjukt nu att vi har varit bästa vänner, eller som man sa när man var liten, bästisar i hela tio år!
Vi har alltid fungerat br ihop och verkligen aldrig bråkat. Kunnat prata om allt och skratta åt saker ingen annan förstår har vi aldrig haft några problem med det heller.
Vår dag idag har väl varit som de flesta dagarna vi spenderar tillsammans, i Lund i jakt på shoppingfynd. Idag kom jag hem med ett par nya sandaler då det är så illa att jag tog sönder mina andra igår, katastrof!
Det var iallafall en mycket trevlig tur och nu ska jag bege mig till bussen igen för att ta bussen till saga och sedan stanna där över natten.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: okej :) mina favoriter är nog turkos och rosa just nu :)

2010-08-04 @ 19:59:38
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0