20111222

Det är två dagar kvar tills julafton och idag har jag inhandlat de allra sista julklapparna! Åkte iväg tidigt i morse för att slippa kaoset som startar på eftermiddagarna. Kom hem vid tolv och har inte gjort jättemycket sedan dess. Jag har hjälp mamma med julgodiset och slagit in några klappar. 
Det är något speciellt med julen som jag älskar. Tror att det är för att jag får träffa min familj mycket mer än vad jag i normala fall gör. Min familj är verkligen fantastisk! 
Nu tror jag att jag ska ta mig ett bad för att sedan sätta mig framför tvn och titta på en mysig film. Love actually kanske? Har haft den stående hemma i hyllan ett bra tag så det är nog dags. 
God jul allihopa!

Kommentarer
Postat av: Meymey

... Och så har jag nu header som är jättesnygg.

Och jag älskar alla små söta underbara människor som börjar på bokstaven M. Såsom Merima, meymey, meyrem, m....

PUSS <3

2011-12-22 @ 18:49:47
URL: http://merimamujacic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0