I drömmarnas land

Det är så sant. Man måste helt enkelt lära sig att leva med människors brister ibland. För det finns ingen som beter sig som Ashton och Patrick Dempsey i verkligheten...
Det är där Merima befinner sig just nu, i drömmarnas land. Det känns som att hon kommer att sova hela dagen... Jag har redan suttit uppe och väntat på att hon ska vakna i två timmar. Under den tiden har jag hunnit titta på Die Hard med min lillebror och lyssna på fantastisk musik. Jag har nästan glömt hur kul det är att hitta ny musik som man verkligen älskar! Jag har under 3 månader lyssnat på ungefär samma låtar och har där inte fått ut speciellt mycket ut av det då jag spelar sönder dem och tröttnar... 
Idag ska jag och Merima bege oss till Hjärup som jag skrev igår. Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig och jag börjar känna att det kan bli ett problem. Men det ska iallafall bli jättetrevligt har verkligen längtat! 
Detta kommer bli en bra kväll men frågan är hur jag ska ta mig hem inatt? Det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0