tordagsmys med mina fina

Idag blev jag hemma från skolan. Jag inte riktigt kry imorse. Har reagerat på penicillinet och fått lite feber. Det har dock blivit mycket bättre nu så ska tillaka till skolan imorgon. 
Just nu sitter jag och har lite fredagsmys tillsammans med min familj. Har saknat det lite måste jag erkänna. Ska dock gå in och läsa lite fysik snart, slutprov på tisdag! man blir så ledsen... 
Saknar sommaren nu när det inte verkar bli någon riktig vinter här i Skåne. Saknar sena sommarkvällar och saknar Spanien. Saknar egentligen allt som har med sommaren att göra! Men nu är det iallafall jul så jag ska ju inte klaga. Hoppas ni också har en fin torsdag. 
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0