Krossa alla fönster

Jag har inte skrivit på en veck. Har haft en riktigt usel vecka så det är helt enkelt därför! Har inte varit i skolan mer än en timme eftersom jag varit sjuk. Började med en förkylning som sedan ledde till feber och frossa. Fantastiskt, right?
Nu ligger jag och njuter i min säng. Jag ligger och väntar på min prins som inte kommer först än om fyra timmar men ändå! Har inte träffat honom på länge så det ska bli skönt. För er som inte vet något om min prins så heter han Morgan Frej och bor i teckomatorp som ligger nära Svalöv där jag bor. Vi har varit tillsammans i snart 8 månader och ska jag vara helt ärlig så är vi väldigt awesome tillsammans. Inte för mycket och inte för lite. 
Jag känner förövrigt att jag kommer att jag kommer att skriva en hel del inlägg ikväll. Jag har mycket tankar. Både bra och dåliga. Men det tar vi sen! 
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0