A pretty face doesn't mean a pretty heart


Sitter helt omringad av mina anteckningar och böcker i sängen. Det är nu jag känner att jag måste börja strukturera mitt liv! Börja plugga en dag innan ett prov är ingen höjdare. Men ska jag vara helt ärlig så har jag nog aldrig gjort så här mycket i hela mitt liv på så här kort tid. Jag är riktigt awesome idag! 
Kvällens plan är att fortsätta krama historieboken tills jag kräker på den för att sedan kanske städa. Vi får helt enkelt se. 
Imorgon är det fredag och livet leker igen. Ska ha en riktig familjehelg. Middag hos barnfamiljen både fredag och lördag och sen på dop på söndag. Kan vara mysigt ibland men jag ska självklart försöka trycka in lite Nathalie, Sara och Jessica imorgon. 
Back to history

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0