Söndagstankar

Sitter och skriver tal och tänker igenom helgen som har gått. Njuter av livet trots att allt plugg tar livet av mig. Jag längtar till sommaren men håller humöret uppe genom att tänka på hur bra jag har det! Min helg har varit helt fantastisk. I fredags jobbade jag men fortsatte kvällen hemma hos Ola. Lördagen startade jag på tennisbanen klockan elva på morgonen och hade sedan gäster på kvällen tills jag vid nio bestämde mig för att gå hem till Nathalie och umgås med henne, Sara och Erika. Vilken kväll det blev! Agerade moraliskt stöd till morgan på natten och körde genom halva skåne(duktig överdrift men seriöst, jag var trött). Imorse lyckades jag vakna tio och gick nästan direkt ner till IP där svalöv och teckomatorp spelade. Teckomatorp vann, woop woop. Därefter blev det seriös träning med Sara, Linus och Anton. Vilka puddingar de är, så kul brukar jag inte ha när jag tränar. 

Detta inlägget sög och var jättetråkigt men jag ville bara beundra min fantstiska helg och dela med mig av den. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0