You are begging me to hate you

Nu har ytterligare en dag gått förbi och jag har kommit en dag närmre skolavslutningen som just nu är det enda som håller mig på benen. Att jag idag diskuterade en resa i sommar med mina fina vänner är också ett litet lyckopiller en dag som denna när jag känner att jag egentligen borde plugga. 
Imorgon är det onsdag (för er som inte visste) och det innebär engelska och biologi. Ganska skönt med bara två lektioner men ångesten jag har inför de både är enorm... Fan.
Det enda jag tänker på nu är skolavslutningen, studenter och Spanien. Det är det enda som snurrar omkring i mitt huvud. Om och om igen. Ibland kommer det in en del lovethoughts men de försvinner nästan lika snabbt. Jag är ju inte nykär längre och allt är inte en dans på rosor. Men glad är jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0