Om jag sa att jag vill älska dig på riktigt, skulle du lyssna då?

Sitter och fryser på jobb och försöker att inte tänka på hur hemskt det kommer att vara att gå hem. Jag kanske låter lat men det är inte jättekul att gå ensam genom Svalöv när det är mörkt och kallt.. 
När jag tagit mig ända hem ska jag pussa på morgan, duscha och sen gå och lägga mig så fort som möjligt då jag kommer behöva ta sjutåget imorgon. Så hemskt. Två timmar mindre sömn. Det är sådant som förstör mina dagar. Helgen i övrigt har varit fantastisk. Jag kom inte ut i fredags men det var iallafall en mycket trevlig förfest så jag blev inte jättebesviken. Igår stannade jag hemma med familjen och mös när det var melodifestivalen. Loreen vann som alla vet och det är faktiskt helt rätt! 
Nu ska jag städa. Älskar att jobba på söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0