Hiss och diss

HISS HISS HISS, säger jag bara!
Denna man, Jude Law, är nog bland det snyggaste på jorden och det allra sjukaste är att han är 37 år gammal. Han spelar en av huvudrollsinnehavarna i the holiday vilket är anledningen att jag blivit helt besatt nu.
Måste erkänna att sanningen gör ont för om han varit sisådär 20 år yngre så hade jag gärna gift mig med honom, utan tvekan. 

Men man kan på ett sätt säga att denna man även är involverad i min diss för dagen! 
Jag dissar perfekta kärleksfilmer. Jag tycker bara att de är allmänt plågsamma att titta på och man kan under en film känna igen sig på flera olika sätt men skillnaden mellan film och verklighet är att det oftast inte slutar lyckligt i verkligheten vilket är jobbigt. Jag blir nästan avundsjuk när jag tittar på filmer i klass med the holiday, de får allt jag vill ha! Jag både hatar och älskar denna film, hur konstigt det än låter..
 


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: haha jo! :) min mamam gjorde den ;)

2010-08-05 @ 20:05:55
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0