knasdag till tusen


bara för att rögle är bäst.

Idag är jag frisk, riktgit frisk och har därför tagit svalövs kommun med storm!
Jag började med att åka till röstånga med olivia för att fota. På vägen dit upplevde jag den kanske roligaste bussfärd jag någonsin kommer få vara med om, inget illa menat Olivia. Bilderna kan ni få se lite senare när Olivia, min lilla personliga fotograf, redigerat klart.
Efter att hon fått de bilderna hon ville ha traskade vi tillbaka från sjön och sedan vidare in på ett mysigt litet fik där vi köpte vars en kaka och njöt sedan i den kalla luften.
Därefter fick vi gå till bussen som tog oss hem till Svalöv. Under bussfärden bestämde vi oss dock för att ta bussen till teckomatorp och sedan samma buss till Kågeröd för att äta glass. Impulsivt och helt i min smak! Glassen var underbart god och vi hade det super!
Kvällen och natten kommer jag spendera hemma hos Olivia tillsammans med henne och Rasmus, inte helt fel.
Kommer med bilderna sen för min vän har spring i benen och måste hoppa studsmatta.
pussen

Kommentarer
Postat av: Olivia

För det första, fukk u typ :D bilden är skit fin så bara håll tyst! ;D;D

2010-08-04 @ 11:53:47
URL: http://onefinaltime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0