Juldagen

Det blev en mycket fin julafton ändå. Jag har nog aldrig blivit så glad över mina presenter, kände mig som ett litet barn! Idag har jag haft lite julmys hemma hos mina kusiner och njutit av deras närvaro. Vi satt och tittade på lejonkungen, som för mig är den bästa barnfilmen som finns! Jag bara älskar den. Tror att jag såg den varje natt i ett halvår när jag var runt två men jag har inte tröttnat än. 
Nu hade jag tänkt lägg mig i soffan och titta på en mysig film medan resten av mina vänner tar på sig donseskorna och går ut och festar. Men så är det ju när man är 17. "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge", det är ju så man säger...
Ha en bra kväll för det hade jag tänkt ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0