You don't love anyone because they're perfect,you love them in spite of the fact that they're not

Det har varit lugna dagar nu efter provet. Inte speciellt mycket att göra i skolan och absolut inget att göra hemma. Jag har gått och blivit sjuk, urinvägsinektion som ledde till penicillin. Kanonkul såhär innan julen! Jag mår illa och har enormt ont i ryggen men vet liksom inte var jag ska göra åt det. Är det bara till att njuta av smärtan?
Imorgon är det iallafall mindre än 10 dagar kvar till julafton. Hur sjukt är inte det?! Jag har dock inte börjat känna julstämningen ännu så väntar på att få göra terminens sista prov på tisdag för att sedan ta ledigt! Jag längtar!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0