Näsdukar och halstabletter

Nu har jag också åkt på en förkylning. Stannade hemma från skolan idag för att jag inte hade orken att ta mig dit. Men lite aktiv har jag faktiskt varit! Jag gick upp klockan tjugo över sju för att ta mig till tandläkaren. Många tycker att tandläkare är obehagliga men jag har faktiskt den fantastiska turen att ha kanske världens bästa. Han är så snäll och försiktig att jag inte behöver ha någon klump i magen när jag åker dit! Det är däremot värre när jag får andra tandsköterskor.... Det gillar inte. 
Efter tandläkaren åkte jag hem till Morgan och sov i tre timmar tills mamma kom och hämtade mig. Jag får se hur det blir med skolan imorgon. Känns ganska bra nu så jag håller tummarna! 
Nu ska jag äta pannkakor, min mamma är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0