Skidor

Om nästan exakt en vecka är jag upp i Åre! Det ska bli så skönt och jag känner på mig att det kommer bli en av mina bästa semestrar hittills. Jag ska åka tillsammans med min fina Saga och hennes släkt. Vi kommer bli jättemånga men det är bara mysigt. 
Detta kommer bli den första gången jag åker skidor på riktigt. Jag har åkt en gång tidigare men då bara i två dagar så detta kommer bli spännande. Fruktansvärt spännande. 
Det jag har mest panik över just nu är faktiskt packningen. Det är ju jättemycket som man måste komma ihåg! Och vad ska jag packa i!? Ska börja skriva en lista idag över allt som ska packas ner i väskan innan jag åker hem till Saga på fredag. Detta är sånt som mamma brukar lösa åt mig men jag antar att det är dags att lära sig? 
Det kommer iallafall att bli fantastiskt. Vad som än händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0