She ran away in her sleep and dreamed about paradise

Godmorgon folket! Nu har jag vaknat till liv och ska snart göra mig i ordning inför dagens aktiviteter. Åker till skolan vid halv elva för att ha endast en lektion! Det känns alltid lika underligt då det tar längre tid att ta sig till och från skolan än att gå på en lektion... Men jag klagar inte! Sen ikväll ska jag jobba. Var ett tag sen nu faktiskt men jag har absolut inte saknat det. Letar nytt jobb. Åtminstone nytt sommarjobb. BEHÖVER PENGAR!!! mycket pengar. Men det löser sig förhoppningsvis. I värsta fall får jag jobba på något dagis i kommunen och få minimilön - det är ändå pengar.
Nu ska jag äta frukost - puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0