The best things in life just happen

den bästa vännen en människa kan ha.
Nu har jag börjat förstå att det snart är dags att åka till skolan igen. Har suttit och skrivit ett biologiarbete hela dagen men är nu nästan helt klar och sparar finslipet tills imorgon! 
Det går nog inte riktigt att beskriva det jag känner nu såhär precis innan skolstarten. Jag vill dit men jag orkar vekligen inte. Jag vet hur jobbigt det kommer att bli. Det kommer vara så mycket men som tur är har vi ett bra schema iallafall! Det är det enda som håller mig vid liv. 
Imorgon ska jag iallafall ha tänkarna på annat håll. Har bestämt mig för att åka och handla för att dränka mina sorger, haha. Tror det är det bästa jag kan göra faktiskt. Ska köpa byxor och jeans, är dags nu när alla har gått sönder. Jag tycker inte om byxor. Det är så jobbigt att prova. Man blir så trött. 
Nu ska jag titta på ACDCs konsert tillsammans med familjen. Ganska imponerande gubbar. 
Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0