love is evil

Har en fruktansvärt effektisv dag idag. Har hunnit med ett utveckling samtal, tre lektioner, sökt jobb på kommunen, kontaktat andra eventuella sommarjobb och sitter nu och pluggar. Känner mig fraktiskt fruktansvärt duktig. 
Ska träna ikväll men det verkar som att passet jag hade tänkt gå på blir inställt så det blir nog styrka idag... Vilket inte är min grej, iallafall inte när man ska träna i gym. Det suger. Jag har liksom inte tillräckligt med ro i kroppen för att gymma och inte tillräcklig med motivation för att utmana mig själv när jag står ensam med ett par hantlar. Då tar jag hellre några kilo för lätt än ett kilo för tungt. 
Eminem hjälper mig igenom min läxor för övrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0