mitt namn är mycket och jag vill ha mer

Känns inte så jobbigt att vara tillbaka i skolan. Det känns faktiskt väldigt skönt! Framförallt när man vet att vi har en hel del lediga dagar innan nästa riktiga lov, påsklovet. Vi har ganska mycket att göra nu. Biologin och svenskan tar mycket tid samtidigt som man måste hinna med matten men allt löser sig i slutändan, eller det är iallafall vad jag hoppas. 
Åkte hem till Morgan ett tag efter skolan idag. Det märks att jag inte träffade honom på en vecka, det är fruktansvärt skönt att träffa honom nu. Han är helt fantastisk. 
Helgen kommer att bestå av jobb både fredag och lördag och sen på lördag kväll är det fest, inte helt fel faktiskt. Det var längesedan jag festade så jag känner att detta kommer bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0