Någon jag kände

Nu sitter jag i soffan efter en lång dag i skolan. Fruktansvärt trött på allt som har med skolan att göra. Känner att jag behöver plugga på allt men hittar ingen ork. Blir kvällens utmaning. 
Jag tränade fotboll förrgår, helt sjukt. Fick veta att min spinniginstruktör blivit sjuk och blev då lite rastlös och följde med Sara och Jessica på deras träning eftersom de skulle ha styrka. Men nej, det blev ju inte så. Det blev grusträning med mycket löpning och en del boll. Bollar går inte ihop med mig, så är det bara. Men jag tog mig igenom träningen och råkade lova att jag ska träna imorgon också. Sista gången. 
Nu ska jag titta på mot alla odds innan jag sätter mig med biologin och engelskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0