cheesecake och trevliga päron

Jag har precis kommit hem till min morbror efter en fantastiskt trevlig dag tillsammans med mamma i malmö.
Man glömmer lätt hur bra hon är likaså hur bra pappa är som kom och gjorde oss sällskap efter ett par timmar!
Jag och mamma satt oss och fikade på "folk & rock" som är kanske världens mysigaste fik.. Det är även en skivaffär och det var fruktansvärt nära att jag åkte hem med ett par skivor men jag bestämde mig för att spara det tills nästa gång.
Nu ska jag snart åka mot Ängelholm för att titta på rögle-malmö. Guud vad det ska bli roligt! Det var jättelänge sedan jag var och tittade på hockey. Hinner inte det längre. För mycket läxor och en hel del träning. Men en match som denna kan man bara inte missa! Och att umgås med den bästa morbrodern i världen är ju inte heller helt fel!

Heja rögle, livet leker, jag svävar omkring på moln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0