I may not be perfect but I am always me

Sitter och tittar på engelsk humor tillsammans med min tomte. Han tycker det är roligt, jag har inte riktgit förstått vad som ska vara roligt än.. 
Nåsta vecka ska jag göra en god gärning! Jag ska ta med mig två tjejer från min gmla högstadieskola och visa dem hur jag har det på det naturvetenskapliga programmet på polhem! Det kan nog bli ganska trevligt. Hoppas dock att de inte är speciellt blyga. 
Imorgon är det en kort dag i skolan. Tre lektioner och efter det ska jag hem och åka skridskor med min fina vän. Älskar när det är is på sjön! Det är något speciellt med det... supermysigt! 
Sov gott alla fina, ni betyder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0