Kärlek

Glad alla hjärtans dag! 
Ska jag vara helt ärlig så är jag inget big fan av denna dag. Jag tycker att den är töntig och överskattad. Jag tycker att det känns så fel att människor ger varandra presenter, berättar hur mycket de älskar varandra och beter sig allmänt gulligt just idag när man "ska" göra det. Jag tycker personligen att en present när man minst anar det förgyllar fruktansvärt mycket mer. 
Själv så har jag inte gett Morgan någon present. Jag skulle laga mat till honom men det fanns ingen tid till det... Jag har däremot åkt hem till honom nu utan att han har någon aning om att jag är här. Så jag antar att jag blir dagens överraskning och sen chokladpuddingen som står i kylen förståss! 
Om han inte älskar mig nu så vet jag inte vad. Chokladpudding liksom!? Men nu ska jag sätta mig och göra min engelskläxa. Duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0