Du finns i mina tankar. Inte som förut men som svävande ballonger som en dag kommer att falla till marken. Jag har det bra. Jag har det bäst.

Sitter och tänker i min ensamhet. På allt. Mina vänner, skolan, Morgan, mitt förflutna och allt annat som kommer upp i huvudet. Det är nackdelen med att ha pojkvän. När jag är med Morgan blir jag helt insnöad på hur jag har det nu och hur lycklig jag är att jag inte har tid att tänka på saker som jag gjorde förut. 
Jag älskar att tänka. Fundera på saker som är helt irrelevanta men som känns så rätt att man ibland börja le i sitt stora, tysta och tomma rum. 
Jag lever mycket i nuet men det är klart att det finns något inom mig som planerar inför framtiden. Den delen av mig har under några månader varit avstängd och ur funktion. Jag har bara tänkt på mitt liv just nu. Jag ångrar det skarp. Jag har burit mig illa åt och inte tänkt på vem som kommer att finnas kring mig även ett förhållande tar slut. Man får inte glömma vännerna. 
Jag har de absolut bästa vännerna som finns. Jag vet att det är något alla säger men jag tycker verkligen att jag har hittat de få guldkorn som finns! Jag har egentligen inte speciellt många vänner. Jag har nära vänner. 3 bästisar som funnits där i flera år nu. Vissa lite längre än andra men de finns ändå där! 
Jag blir så glad när jag tänker på det att jag nästan fäller en tår. Sen får man inte glömma de jag mött de senaste 2 åren. Ny för mig men som har tagit mitt liv med storm. 
Usch, nu bara babblar jag om saker som egentligen är väldigt ointressant men kände att jag behövde skriva ner allt. Nu ska jag läsa igenom mina papper än en gång för att sedan sova gått. 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0