kort dag.

Vaknade för en timme sedan och börjar inte skolan först än om två. Riktigt skönt måste jag säga! Har bara tre lektioner idag varav en av dem är idrott. UNDERBART! Vi ska dock bada och som den blekfis som jag är ger det mig lite ångest. Kunde vi inte gjort det direkt efter sommaren? Då hade jag blivit nöjd! 
Ska snart laga lunch åt mig själv och sedan göra mig i ordning så att jag kan ta mig till bussen utan att skrämma människorna jag möter. 
Dagen i övrigt kommer nog inte vara speciellt spännande. Måste räkna matte. Kanske träna och kanske bara ligga i soffan och mysa med familjen. Jag hoppas nästan att det blir det sistnämnda. 
Nu ska jag iallafall ut i köket. 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0