"Learn from yesterday, live for today and hope för tomorrow" - Einstein

Godkväll mina läsare! (ni må va få men dock mycket trogna)
Idag har jag spenderat dagen i Lund tillsammans med Ola och Thea. Vi har tittat på bio och glidit runder i olika affärer vilket slutade med att pengarna flög iväg. Köpte dock bara två saker till mig själv. Ett träningslinne och en sportbh (på bilden). Handlade även en tröja till Morgan som får vara en lite försenad julklapp och en tröja till min lillebror!
Dagens bio var Alvin och gänget 3. En fruktansvärt bra film om jag får säga det själv! Den hade allt en barnfilm skulle ha. Den var rolig, spännande och det fanns till och med lite kärlek vilket gjorde mitt hjärta glatt. Jag kanske är barnslig men det var den bästafilmen jag har sett på länge! Ge den en chans trots att det är en barmfilm, ni kan bli lyckligt överraskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0