Lyssna på våra disneyvänner, de är inte så dumma ändå!

"Love is a song that never ends" - Bambi

"Love is never wrong so it never dies" - Lejonkungen

"Keep your chin up, someday there will be happiness again" - Robin Hood

Jag är helt förälskad i alla dessa karaktärer som man växt upp med. Min personliga favorit är Lejonkungen men om jag ska vara helt ärlig så är det något med just barnfilmer som gör mig så glad! En sak man märker när man ser filmerna som tonåring/vuxen är ju att de faktiskt ibland är väldigt hemska. Men man märker också vilka fantastiska filmer det är och hur bra gjorda de är. Hur bra är inte hitta nemo och djungelboken liksom?
Känner att det är dags att hyra hem lite disneyklassiker och softa i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0