Sanningen är numera ett minne blott, varje sak vi lägger till så försvinner nått

Han är obeskrivligt bra. Pusselbiter dunkar just nu i mina öron.
Har haft en bra dag med en kanske lite jobbig start när klockan ringde klockan sex i morse. Nu är jag iallafall hemma. Sista lektionen var inställd vilket ledde till att jag, Merima och Karolina gjorde några ärenden innan vi drog oss tillbaka mot tågstationen. Kvällens planer är att först och främst träna men sen också plugga lite så att jag slipper göra det imorgon. En sak jag kanske inte har skrivit är att jag börjar halv tolv på torsdagar! Är det inte fantastiskt!? Visst, jag hade egentligen velat börja lite tidigare och då också sluta tidigare men nu är det som det är och jag känner att jag inte har någon anledning att klaga! Nu ska jag byta om och kanske röja lite på rummet. peace

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

det är toppen här :D

2012-01-18 @ 17:24:19
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0