"För vi har tagit studenten!"

Grattis till alla de lyckliga själar som tar studenten idag. Själv har jag ett år kvar innan jag blir arbetslös och lyckligare än någonsin. Det må vara den konstigaste kombinationen någonsin men det är så sant.
Det ösregnar i Skåne och jag tycker nästan lite synd om alla studenter som står ute i regnet, ännu mer synd är det om deras föräldrar!
Min kväll kommer att bestå av jobb till klockan åtta för att sedan på rekordtid gör mig i ordning och hinna till tre studenter! Intensiv kväll, underbart. Sen blir det till att åka hem när alla andra ska ut då jag både är omyndig och jobbar imorgon. Hoppas ändå att kvällen har trevliga minnen att erbjuda. Känner att det kommer att bli bra.
Och en sak till, grattis till studenten Jessica!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0