Kvar i något jag lämnat

Sitter och fryser inne på mitt rum. Jag är inte van vid att sitta helt ensam längre. Jag har alltid aningen Morgan eller mamma kring mig och det är då jag känner mig tryggast. Jag tycker nästan att det är lite jobbigt att bara vara nu för jag fastnar så lätt i mina tankar. Det kommer alltid finnas så många saker som man aldrig kommer att förstå. 
Det händer ofta att jag inte förstår mig på mina närmaste. Så pass mycket att jag ifrågasätter om det är rätt? Ska man ifrågasätta sina bästa vänner? sin pojkvän? 
Det verkar ju funka men det betyder inte att det är rätt. Jag gillar dock diskutioner men en del saker skrämmer mig. Rasism är en av dem. Det är en av de värsta sakerna jag vet. Jag hatar alla dumma och ointelligenta människor som tror att de som inte kommer från Sverige är hemska människor och tvätom. 
Nu blev jag på dåligt humör. Tänkte för mycket. Ska läsa några sidor i historieboken innan jag hoppar ner i sängen. 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0