Man lär av sina misstag

Över en månad sedan jag skrev sist. Har inte haft något intressat att dela med mig av. Det är idag 21 dagar kvar till skolavslutningen och jag har nog aldrig längtat så här mycket tidigare. Längtar efter att få lägga mig i solen och läsa en bok som inte är skolrelaterad bara för att jag kan. Jag längtar efter att kunna göra vad jag vill när jag vill. Så fantastiskt. 21 dagar är ingenting, tre veckor! Mitt liv är ju faktiskt jävligt bra nu. 
På måndag kommer jag gråta i skolan som den lilla böleröv jag är. Merima har skrivit ett tal tillägnat mig och jag kan inte beskriva hur bra det är! Det hon tar upp i talet får mig att förstå hur mycket jag har förändrats bara under de två senaste åren. Jag tror att det är till det bättre men det finns säkert många som tycker annorlunda. Jag har nu världens bästa pojkvän som jag måste börja ta bättre hand om, världens finaste vänner både på och utanför skolan och sist men inte minst men familj (lika bra som innan men det är dock värt att påpekas). 
Jag ska också hålla i ett tal på måndag. Mitt tal kommer att vara tillägnat Nathalie. Ett litet studenttal med alla dumheter vi gjort. Eller en tiondel kanske, vi har gjort alldeles för mycket dumt dessa 8 åren...
Nu blev jag på galet bra humör. Älskar verkligen mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0