Inga besökare, tack!

 Äcklig bild från Magaluf men jag saknar det. Jag saknar Saga. 

Nu har jag inte skrivit på evigheter vilket lett till att jag inte har några besökare alls, känns jävligt bra faktiskt. Ju färre desto bättre! Då kan jag skriva om precis vad jag vill utan att någon bryr sig. Kan bli lite som min dagbok nu när jag skrivit klart den jag har här hemma.
Hittade detta på Lovisa Wifvessons blogg och blev helt nostalgisk. Väckte mycket minnen så jag tänkte att jag också passar på att fylla i den. 

Är du i ett förhållande? Ja
När går gränsen vid otrohet? "Cheating isn't always kissing, touching, or flirting. If you gotta delete text messages so your partner won't seem em, you're already there" 
Är du romantisk? skulle jag nog inte våga kalla mig, men jag försöker ibland! 
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Han som alltid finns där och som berättar att han behöver mig. 
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Förvirrad men ändå ganska awesome! 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? flera gånger
Hur många har du varit ihop med? Jag räknar bara Morgan, annars får vi gå ner till mellanstadiet
Länge höll ditt längsta förhållande? ett år och åtta månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag är helt klart förhållandetypen
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var 21 pappa 25
Hatar du ditt ex? Jag är tillsammans med mitt ex, haha. 
När du vill ha någon, vad gör du? Beror på vem det handlar om
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Lämna honom, då har han bevisat att han inte är mannen i mitt liv. 
Blir du lätt kär? Verkligen inte. Varit kär två gånger. Varje gång jag blir kär tror jag att jag aldrig kommer kunna bli kär i någon annan i hela mitt liv. 
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja, men det var mitt eget fel. 
Har du kysst någon idag? ja, lyx mig
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Moggeman
Vem var din första kärlek? Pontus

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0